Menu Content/Inhalt
Start arrow SWO 2009 arrow Technologie mobilne i internetowe oraz systemy arrow Wyszukiwanie sponsorowane jako element strategii promocji organizacji
Wyszukiwanie sponsorowane jako element strategii promocji organizacji Drukuj
18.03.2018.

Wyszukiwanie sponsorowane jako element strategii promocji organizacji

Artur Strzelecki

Abstract

Jedną z oryginalnych innowacji ostatnich lat usprawniających pozyskiwanie informacji jest wyszukiwanie sponsorowane, gdzie dostawcy treści płacą wyszukiwarce internetowej za ruch z wyszukiwarki do ich witryn internetowych. Wraz z wyszukiwaniem sponsorowanym, główne wyszukiwarki internetowe, jak Yahoo!, MSN, Google i Ask, znacząco zmieniły handel elektroniczny. (...)Wpływ wyszukiwania sponsorowanego na dostępność informacji i usług w sieci www jest olbrzymi. Wyszukiwanie sponsorowane odgrywa decydującą rolę we wspomaganiu dostępu do niesponsorowanych wyników wyszukiwania dostarczonych przez wyszukiwarki internetowe, które szybko stały się podstawowe i niezbędne dla wielu użytkowników sieci www. (...) W tym opracowaniu zostanie zaprezentowany proces wyszukiwania sponsorowanego z perspektywy poszukiwania informacji, a następnie empiryczne wyniki badań nad wyszukiwaniem sponsorowanym dla 9 przedsiębiorstw. (fragment tekstu)

2009 | Systemy wspomagania organizacji SWO 2009 T. 2 | 99-109
 
Pobierz PDF

 

 
« poprzedni artykuł